לקבלת ייעוץ ראשוני,

אני מזמינה אותך ליצור איתי קשר



    קצת עלי

    שמי אדוה שלו ואני תזונאית ונטורופתית מוסמכת ומורה לויניאסה יוגה.

    הגעתי לתחום הנטורופתיה בעקבות המסע האישי שלי בו גיליתי בגיל 19 שאני צליאקית לאחר שנים של סבל שהתבטאו בכאבי בטן, כיום לאחר תהליך ולמידה ארוכים של תזונה נכונה עזרתי לעצמי וללקוחות רבים בקליניקה שלי.

    אני מאמינה בטיפול כולל ומקיף משורש הבעיה, תוך התייחסות לתסמינים ולמקור הבעיה יחדיו.

    תהליך בניית תכנית הטיפול מתחיל באבחון ותשאול מקיף, ניתוח מקיף של אורח החיים הנוכחי שלך, היסטוריה רפואית, בדיקות דם, בדיקות מעבדה שונות ועוד, יוצרים תמונה רפואית מפורטת, המאפשרת בניית תכנית טיפול אישית.

    הטיפול משלב תזונה, במידת הצורך צמחי מרפא ותוספים, הפחתת סטרס בעזרת מיינדפולנס, יוגה ועוד.

     

    נטורופתית מומלצת

    נטורופתים מומלצים

    טיפולים טבעיים מייצרים סביבה טיפול ניטרלית המותאמת בצורה ייחודית לכל למטופל ומטופלת, על בסיס ידע וניסיון שהועבר במשך דורות רבים ונצבר אצל מומחים שונים. אומנם טיפולים טבעיים בדרך כלל טיפולים משלימים, במיוחד כשמדובר על מחלות קשות ומורכבות, אבל אם אתם מעוניינים לייצר חוויית טיפול טבעי ומשלים לבעיות שונות שאיתן אתם מתמודדים, ההחלטה האינסטינקטיבית מבחינתכם היא לחפש נטורופתית מומלצת, כמו אדוה שלו, היא החלטה שתוכל לשפר את מצבכם הבריאותי. בעבודה ממושכת לאורך זמן, הנטורופתית יכולה לבנות את תוכנית הטיפולים המתאימה למצב שלכם ולהתאים אותה אם המצב משתנה לאורך החיים. אבל איך בדיוק אפשר וצריך למצוא נטורופתית מומלצת שתעזור לכם להתמודד עם הבעיות שלכם? במדריך הקרוב אספנו שלושה טיפים מנצחים בשבילכם.

    נטורופתית מומלצת בחיפה

    איך למצוא נטורופתית מומלצת – שלושה טיפים מעולים

    1. הניסיון – הידע והניסיון של נטורופתית מומלצת הוא הערך החשוב ביותר שאתם מחפשים בשירות שלה נטורופתית. 
    2. המומחיות – חשוב לוודא שהנטורופתית שאיתה בחרתם לעבוד יכולה להציע טיפול לבעיות הגופניות שמאפיינות אתכם. למשל, טיפול מיוחד למיגרנות או כאבי מחזור, לצד טיפולים למחלות כרוניות שונות שמופיעות לאורך החיים.
    3. הזמינות והחוויה – טיפול מקצועי הוא טיפול שזמין לכם מתי שאתם צריכים, ויוצר את חוויית הטיפול המזמינה ביותר. קליניקה נעימה ועבודה מקצועית ומכבדת, הופכים את הביקור שלכם במרפאה לשונה מאוד מביקור אצל רופא בקופת החולים, וכך מזמינים אתכם להמשיך ולהתמיד בפגישות עם נטורופתית מומלצת.

    נטורופתית מומלצת בצפון

    הקשר האישי הוא המנוע ליצירת טיפול טוב יותר כמו שאתם בוודאי מצליחים להבין, בעולם הטיפולים האלטרנטיביים הקשר האישי עם המטפל הוא אלמנט חשוב מאוד בחוויה של הטיפול כולו. כמובן שחשוב לשמור על עבודה מקצועית ועל אתיקה רפואית, בוודאי כשמדובר על נושאים רגישים ופרטיים. אבל אתם חייבים להרגיש בנוח לשוחח עם המטפלת שלכם על כל נושא שבעולם וביחד למצוא את הטיפולים האלטרנטיביים הבטוחים והבריאים ביותר. אז אל תהססו לפנות לעזרתה של אדוה שלו ולקבל את כל הכלים להתמודד עם בעיות רפואיות מורכבות שמשפיעות על איכות החיים שלכם, מתוך ידע והיכרות עמוקה של אדוה עם עולם הנטורופתיה.

    נטורופתית מומלצת בחיפה

    הרפואה הקונבנציונלית מצליחה לתת מענה יחסית מתקדם לשאלות ובעיות במגוון רחב מאוד של תחומי חיים. ועדיין, לא מעט אנשים מאמינים שיש צורך לשלב בין רפואה קונבנציונלית לבין טיפולים של נטורופתים מומלצים על מנת לייצר את אורח החיים המאוזן והבריא ביותר שאפשר לחשוב עליו. טיפול נטורופתי מתבסס על היכרות עם הגוף שלכם ועל הבנה של הצרכים של מערכות הגוף השונות, ולכן הוא משתלב בצורה טובה מאוד כמעט עם כל בעיה גופנית שהייתה אתם מתמודדים. יחד עם זאת, אם אתם רוצים לקבל טיפול אצל נטורופתים מומלצים, צריך למצוא את אנשי המקצוע המיומנים והמנוסים ביותר. במדריך הקרוב הנטורופתית אדוה שלו תעזור לכם להבין איך מוצאים נטורופתים מומלצים בהתאם לצרכים שלכם.

    נטורופתים מומלצים בצפון

    נטורופתים מומלצים לאנשים פרטיים – איך למצוא את האדם שלכם. השאלה הראשונה שעולה על הפרק כאשר אתם מחפשים נטורופתים מומלצים לטיפול פרטי היא שאלה את המצב הבריאותי. האם יש לכם מצב בריאותי מיוחד, אשר משפיע על איכות החיים שלכם ומקשה על היכולת לנהל את שגרת החיים? למשל בעיות כמו צרבת קשה שלא מאפשרות לכם לאכול בצורה מסודרת. אם כן אתם צריכים לחפש איש מקצוע מומחה בתחום הרפואי שאיתו אתם רוצים לקבל עזרה. מעבר לכך, כדאי לשמוע המלצות גם באתר אינטרנט בפורומים שונים אבל גם מקרובים ומכרים, לפני שאתם לוקחים החלטה ובוחרים את הנטורופת שילווה אתכם. ההמלצות נותנות לכם את הביטחון שבחרתם באדם אשר הגיע להצלחות בתחום הנטורופתיה והוא יכול להתמודד עם הצרכים הגופניים שלכם בהצלחה.

    נטורופתים מומלצים בחיפה

    אל תחששו להביע את עצמכם במהלך הטיפול אל תשכחו שזה טיפול נטורופתי הוא הטיפול שבו אתם צריכים להרגיש בנוח מול המטפל שלכם. השיח חייב להיות שיח פתוח, מכבד ומכיל, על מנת שאתם תוכלו לספר על הבעיות הרפואיות שלכם ולקבל עצות מקצועיות בצורה מסודרת. מה שמחייב אתכם להשקיע זמן גם ביצירת קשר אישי טוב עם נטורופת לפני שאתם בוחרים לעבוד איתו. ומשום כך, לקוחות רבים מבקשים לקבל שיחת ייעוץ ראשונית עם הנטורופתית אדוה שלו כדי לשמוע על הגישות הטיפוליות שלה ולהבין האם ניתן להתאים את תכנית הטיפול ואת סגנון הטיפול מבעוד מועד.

    חברה לשיווק באינטרנט חברה לשיווק באינטרנט
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support